Danskere gnasker dobbelt så meget ost som spaniere
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 20/03/2023 - 07:00
Mad & Vin | AMIGOS
Vi er blandt de mest osteglade i Europa.
Vi danskere elsker ost - ganske enkelt. Og selvom Middelhavslandene nok er mere kendt for at lave forskellige lækre oste, så er det mere os nordpå, der sætter tænderne i dem.
Kan måske også interessere dig
Mænd med pincetter blokerer for den ultimative smagsoplevelse
Michelin-stjerner eller drengestreger? Vi mangler kvinderne i de spanske topkøkkener.
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
Årets mest magiske og vilde julebelysninger
Meget kan man sige, men spanierne gør aldrig noget halvt!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








