Spanske postbiler til Norge
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 26/04/2012 - 11:46
Penge & Forbrug
Det norske postvæsen skifter dieselbilerne ud med spanske el-biler.
Det norske postvæsen skifter dieselbilerne ud med spanske el-biler.
Postbiler af modellen CrossRider Sport vil fra og med i år være et almindeligt syn på de norske veje. Posten Norge har bestilt 500 af slagsen, hvoraf halvdelen bliver leveret i år og den anden halvdel næste år.
Det er den spanske producent Comarth fra Murcia, som skal stå for produktionen. Virksomheden har tidligere forsynet både det franske og spanske postvæsen med biler af samme model.
Kan måske også interessere dig
Krig presser inflationen i vejret, men væksten fastholdes
Spansk økonomi trodser global usikkerhed: Fastholder solid vækst trods prisstigninger.
Rin ran de Cazorla
Hav og bjerge til olivenhøst
Uha - dét må du ikke gå glip af i Spanien i 2025!
VIDEO: Kultur, musik, gastronomi og sport - Spanien kan lidt af det hele, så det er bare frem med kalenderen.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















