Vil forbyde unge teenagere at bruge mobiltelefoner
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 14/11/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
To lærere og en flok mødre samler 40.000 underskrifter.
To lærere og en gruppe mødre har samlet godt 46.000 underskrifter på platformen Change.org for at opfordre til et forbud mod, at børn under 14 eller 16 år bruger mobiltelefoner.
De argumenterer, at det skader børnenes mentale og fysiske helbred.
Kan måske også interessere dig
Dommer truer premierministerens hustru med magtanvendelse
Dommer Peinado raser igennem: Presser på for nævningeting mod Begoña Gómez trods manglende kendelse.
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Oplev 'Løvernes Konge'-klipper i Spanien
VIDEO: Kongens Klippe findes flere steder i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








