Vil forbyde unge teenagere at bruge mobiltelefoner
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 14/11/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
To lærere og en flok mødre samler 40.000 underskrifter.
To lærere og en gruppe mødre har samlet godt 46.000 underskrifter på platformen Change.org for at opfordre til et forbud mod, at børn under 14 eller 16 år bruger mobiltelefoner.
De argumenterer, at det skader børnenes mentale og fysiske helbred.
Kan måske også interessere dig
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
Svalbard-frøbanken vinder prestigefyldt Princesa de Asturias-pris
Pris til menneskehedens livsforsikring: Dommedagsbanken Svalbard Global Seed Vault.
Årets landturistby skal findes - stem på din favorit
Få en bunke viden og vind - måske - en tur for to personer...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








