Vil forbyde unge teenagere at bruge mobiltelefoner
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 14/11/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
To lærere og en flok mødre samler 40.000 underskrifter.
To lærere og en gruppe mødre har samlet godt 46.000 underskrifter på platformen Change.org for at opfordre til et forbud mod, at børn under 14 eller 16 år bruger mobiltelefoner.
De argumenterer, at det skader børnenes mentale og fysiske helbred.
Kan måske også interessere dig
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Flåterne rykker ind i byerne: Stigende bekymring for blodsugerne
Advarsel til hundeejere og naturelskere: Mildere klima får flåt-bestanden til at eksplodere.
Fif: Besøg patioerne i Córdoba inden den store festival
Hvert forår bliver alle gårdhaverne i Córdoba plastret til i blomster.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








