Vi opdagede ikke selv strømafbrydelsen på redaktionen!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 28/04/2026 - 06:23
Katastrofe | AMIGOS
I dag er det ét år siden, at Spanien blev bragt på den anden ende af “El Apagón.”
Strømforsyningen havde jo gennem mange år været ustabil. og derfor havde vi - flere år forinden - fået installeret solceller med batteri-backup til flere dages sikring af vores udgivelser.
Derfor var det først, da vi fra anden side blev gjort opmærksom på strømafbrydelsen. at vi opdagede det …!
Kan måske også interessere dig
På dronetur over Tenerife - Streng isolation med hantavirus-skib - ”I, der gør det gode, er en legion”
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Endnu en god grund til at besøge Guggenheim og Bilbao
Tarsila do Amaral og den brasilianske modernitet rykker ind i Guggenheim. Bilbao: Baskerens kulturelle og industrielle perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








