“Vi glæder os ikke, til turisterne kommer”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 16/06/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & GRÆNSEÅBNING: Helt naturligt kan fastboende danskere i Spanien blive nervøse for øget smitterisiko, når turisterne kommer.
I forlængelse af Spanien i Dags nyhedsmail søndag til vores Amigos om Spaniens grænseåbning fra den 21. juni blev mange glade, men nogle så bestemt ikke.
Kan måske også interessere dig
DGT advarer mod massive køer: Sådan slipper du nemmest gennem 1. maj-trafikken
Trafikdirektorat, DGT, har iværksat en storstilet trafikoperation i forbindelse med 1. maj-helligdagene.
Ikke gemme din sorte penge sådan! - Mere end sej ulvehund - 1.000 km. i rækkevidde
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Oplev 'Løvernes Konge'-klipper i Spanien
VIDEO: Kongens Klippe findes flere steder i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








