Uhyggeligt mange kører med mobilen i hånden
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 24/10/2024 - 07:00
Fly & trafik | AMIGOS
Ny kampagne viser, at vi stort set ikke har forstået en pind.
Som man siger i Danmark: Kør bil, når du kører bil! Netop dét budskab kunne trafikanterne i Spanien godt bruge at få repeteret.
Kan måske også interessere dig
Borgmester med miljø-mæssigt foregangseksempel
Forslag til ″stille asfalt″ og grønne lunger i ny ambitiøs plan mod larm.
Juanma Moreno vinder, men vil sikkert være afhængig af Vox
Ikke engang Juanma Morenos egen stemme sikrede ham fortsat absolut flertal.
Lune, landlige destinationer til den perfekte sensommerferie
Temperaturerne falder, men flere steder har stadig sommerfornemmelser.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








