Uha, det tegner godt!
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 30/03/2021 - 10:40
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Antallet af smittede hos sundhedspersonalet falder brat i kølvandet på vaccinationer. Og det kan også spores andre steder.
Undersøgelse viser en drastisk reduktion i smitte efter den første vaccine-dosis, mens det praktisk taget er helt slut med smitte, når folk er færdigvaccinerede.
Læger, sygeplejersker, assistenter, teknikere og andet personale fra sundhedssektoren har været en af de mest sårbare grupper under pandemien.
At være i frontlinjen har betydet, at flere end 77.000 fagfolk har været smittet, hvilket har sat både dem selv og hele systemet i fare. På grund af deres høje eksponering for smitte er sundhedsarbejdere blevet inkluderet blandt de første grupper i vaccinationskampagnen.
Og den strategi viser sig heldigvis at fungere.
Kan måske også interessere dig
Få viden om de udvalgte steder, som Pave Leo XIV's besøger i Spanien
Tag med på en spændende tur uden en pave i hælene på dig ...
Oplev Sagrada Familia i Barcelona på den bedste måde
Carmen og Jesús tager dig i hånden og deler deres egen gode oplevelse for nylig med dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








