Udvider udendørsområder
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 13/05/2020 - 10:23
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: I fase 1 må restauranter og barer kun anvende halvdelen af udendørsarealerne, og derfor har Málaga byråd fået en god idé.
Byrådet i Málaga har godkendt udvidelse af udendørsarealerne til servering af mad og drikke på restauranter, barer og hoteller, når vi kommer ind i fase 1 for at speede op for økonomien.
Kan måske også interessere dig
Lysshow og pave ved Sagrada Família - Sejlivede BH-myter - Spritbilist uden dæk skabte kaos
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Løsninger til os, der bøvler med at holde liv i blomsterne
Fif til fem planter, der trives i fuld sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








