Udvider udendørsområder
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 13/05/2020 - 10:23
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: I fase 1 må restauranter og barer kun anvende halvdelen af udendørsarealerne, og derfor har Málaga byråd fået en god idé.
Byrådet i Málaga har godkendt udvidelse af udendørsarealerne til servering af mad og drikke på restauranter, barer og hoteller, når vi kommer ind i fase 1 for at speede op for økonomien.
Kan måske også interessere dig
Florentino Pérez går til modangreb: Udskriver valg efter rygtestorm og hetz
Real Madrids præsident går kraftigt i offensiven.
Vikingernes festlige invasion med dansk indblanding
Galiciens unikke vikingefestival blander historie, kultur og festligheder.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








