Tope de gas: Hvad er det, som du betaler ekstra for på elregningen?
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 03/11/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Hvorfor skal du betale denne afgift, og hvordan beregnes den?
En Amigos spurgte os i går: De sidste to måneder har min udbyder Endesa lagt 40-50 euro oveni regningen, en afgift de benævner som Coste tope del gas RDL.
Det er et pludseligt hop på ca. 35 procent oveni regningen, kender I noget til den afgift?
Kan måske også interessere dig
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Demografisk chok: Sådan ser den spanske befolkning ud om 50 år
Spanien i 2076: Fire ud af ti vil være født i udlandet.
Snart kan du prøve Europas længste svævebane i Spanien
118 millioner euro puttes i lækker og bæredygtig adventurepark - et lille stykke Costa Rica i Europa.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








