Tope de gas: Hvad er det, som du betaler ekstra for på elregningen?
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 03/11/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Hvorfor skal du betale denne afgift, og hvordan beregnes den?
En Amigos spurgte os i går: De sidste to måneder har min udbyder Endesa lagt 40-50 euro oveni regningen, en afgift de benævner som Coste tope del gas RDL.
Det er et pludseligt hop på ca. 35 procent oveni regningen, kender I noget til den afgift?
Kan måske også interessere dig
EU-Kommissionen kræver den spanske statsregulerede elpris afskaffet
Det betyder det for dig.
Sundhedsvæsenet: Andalusiens største stolthed og hovedpine
Andalusien stemmer: Kan sundhedskrisen vælte den siddende regering?
Julesange, søde sager og ild - klar en noget anderledes december-tradition?
VIDEO: Fiesta de los Rondeles foregår hvert år i december, og du kan lige nå det.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








