Togstrejker i marts
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/02/2024 - 07:00
Fly & trafik | AMIGOS
Renfe-lokomotivførerne kræver en genaktivering af beskæftigelsesplanen og flere ansættelser for at undgå mange overarbejdstimer.
Lokomotivførerne har indkaldt til fire dages strejke i marts for at protestere mod, at beskæftigelsesplanen er lammet, og at arbejdstidsklausulen i aftalen ikke overholdes.
Kan måske også interessere dig
Spaniens-danskerens bedste ven
For hvem af os er flyforbindelserne ikke en livsnerve?
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Solsikkens land inviterer til tidligt efterårsflor
Nu bliver Spanien farvet gul af smukke solsikker.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








