To spaniere udvalgt blandt 22.000 til at blive astronauter
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 28/11/2022 - 07:00
Teknologi & Videnskab | AMIGOS
Blandt de 17 udvalgte kom ingen danskere, men dog én svensker.
Minister for videnskab og innovation, Diana Morant, deltog i sidste uge i præsentationen af den nye klasse af astronauter fra Den Europæiske Rumorganisation, ESA, i Paris.
Kan måske også interessere dig
En ″blåbær-chip″ i kraniet: Kan teknologi kurere depression?
Det er der nu meget, der tyder på at være virkelighed.
Kunstig intelligens (AI) bliver den nye elektricitet
Læs Albert Cañigueral og fremtidens supercomputere i Barcelona.
Bureaukrati forhindrer Madrids mindste og mest affolkede landsby i at vokse
Til gengæld måske én af de mest naturskønne med blot 40 indbyggere.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








