To positive regenter
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 10/02/2022 - 07:00
Coronavirus Kendte & kongelige | AMIGOS
CORONA: Kong Felipe og Dronning Margrethe er begge testet positive for covid19.
At smitten florerer for tiden, er ingen hemmelighed, og da selv de kongelige som bekendt er mennesker, kom covid i går ind i toppen af både det danske og det spanske kongehus.
Kan måske også interessere dig
Paven og Bad Bunny sender hotelpriserne i Madrid på himmelflugt
Den gennemsnitlige pris for et dobbeltværelse per nat i Madrid er i denne uge skudt op på svimlende 637 euro
Sydspaniens mest elegante promenade - 90-årig reddet med helikopter - 20 års fængsel for spædbarn i container
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Smuttur blev til sved på panden, fire liter morgendram og tør bikini
På eventyr i (for mig) ny og spændende naturpark.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








