Taber på miljøfjendtlighed
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 18/05/2017 - 05:00
Teknologi & Videnskab | AMIGOS
MILJØ: Spanien får kæmpe-smæk for sin miljøfjendtige energipolitik. Ny international voldgiftssag er endt i den dyre ende for Spanien.
Spanien er blevet sagsøgt af 30 internationale selskaber, der mener, at landet ikke bare kan skalte og valte med tilskudsordninger, og det har de fået medhold i.
Nu er Spanien blevet idømt en bøde på 128 millioner euro plus renter.
Kan måske også interessere dig
En ″blåbær-chip″ i kraniet: Kan teknologi kurere depression?
Det er der nu meget, der tyder på at være virkelighed.
Spanske sundhedsmyndigheder: Risikoen for ebola-smitte i Spanien er meget lav
Spanien fraråder rejser til berørte områder, men maner til ro på hjemmefronten.
Hvornår kom julemanden egentlig til Spanien?
Dengang kikkede vi ikke i skorstenen efter julemanden.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








