Sundhedsmyndighederne vil kræve masken genindført
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 08/01/2024 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
I dag er der ekstraordinært plenarmøde, men nogle regioner har allerede genindført kravet.
I dag vil sundhedsminister Mónica García fremsætte anmodningen om brug af masker til de regionale sundhedsministre under det ekstraordinære plenarmøde i det interterritoriale råd.
Kan måske også interessere dig
Lagde Madrid ned med et brag - 18 personer i samme lejlighed - Enestående japansk gastronomi i Valencia
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
La Estrella-slottet - et korstog i Guadalteba
Skotland og Teba forenet i historien om et hjerte.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








