Varsler store møg-bøder
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 27/10/2021 - 09:14
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Efter en strøm af klager vil Granada pålægge hundeejere, der ikke samler ekskrementer op, en bøde på op til 750 euro.
Kommunalbestyrelsen i Granada har iværksat en oplysningskampagne rettet mod hundeejere på grund af det stigende antal klager fra borgerne over hundeekskrementer i gaderne.
Man skærper også bøderne, så gentagne overtræder nu koster en mindre formue.
Kan måske også interessere dig
Flygtede unge vender hjem: 2008-krisens udvandrere søger mod Spanien igen
María er blandt de udvandrede spaniere, der forlader storbyer som New York og London.
Andalusien kræver øjeblikkelig fyring af topchefer efter togulykken i Adamuz
Efterspil efter Adamuz-ulykken: Krav om konsekvenser for jernbaneledelsen.
Åh herre gud da, så hyggeligt!
Bogstaveligt talt en halv-skjult perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








