Varsler store møg-bøder
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 27/10/2021 - 09:14
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Efter en strøm af klager vil Granada pålægge hundeejere, der ikke samler ekskrementer op, en bøde på op til 750 euro.
Kommunalbestyrelsen i Granada har iværksat en oplysningskampagne rettet mod hundeejere på grund af det stigende antal klager fra borgerne over hundeekskrementer i gaderne.
Man skærper også bøderne, så gentagne overtræder nu koster en mindre formue.
Kan måske også interessere dig
Iran-konflikten udløser børsschok i Madrid
40 milliarder euro barberet af fondsbørsen i Madrid - men hvorfor og hvem taber?
Hvilke konsekvenser kan regeringsgrundlaget få for Spaniens-danskerne?
Noget tyder på, at intet bliver billigere ...
Spektakulær naturoplevelse i hjertet af Alicante-provinsen
VIDEO: På eventyr på de vilde gangbroer.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








