Stor rejselyst blandt danskerne trods corona og krigen i Ukraine
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 21/04/2022 - 07:00
Turisme | AMIGOS
REJSER & OPLEVELSER: Danskerne er sultne på eventyr! 45 procent planlægger at tage til udlandet i sommerferien, mens 23 procent overvejer det.
Efter to år med corona er der mange, der drømmer om en ferie i udlandet. En del lader det ikke blive ved drømmen.
Kan måske også interessere dig
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
TJEK Madrid
Bernabéu-koncerter skaber nabokrig, alt imens bogmessen i El Retiro og politisk stormvejr indtager hovedstaden
Valladolid: Det kulturelle hjerte i Castilla y León Regionen
En by fyldt med historie, gastronomi og tradition.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








