Stor rejselyst blandt danskerne trods corona og krigen i Ukraine
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 21/04/2022 - 07:00
Turisme | AMIGOS
REJSER & OPLEVELSER: Danskerne er sultne på eventyr! 45 procent planlægger at tage til udlandet i sommerferien, mens 23 procent overvejer det.
Efter to år med corona er der mange, der drømmer om en ferie i udlandet. En del lader det ikke blive ved drømmen.
Kan måske også interessere dig
Digitalt skjold over ferien: Den teknologiske revolution i spansk turisme
Den nye turistprofil: Hvorfor din næste ″rejseleder″ måske er en AI-ekspert?
Foreslår positiv vision for Spanien og reform af grundloven
Iván Redondo i ’El Manual’: Læs om Sánchez’ tidligere stabschefs vision for et forandret Spanien.
Jul med sandkrybbe, livemusik, lækkert klima og måske surfende julemænd
Las Palmas de Gran Canaria kan lidt af det hele.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








