Spanske teleselskaber malker deres kunder
Skrevet af Pia Bruun, tir, 15/09/2015 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
FORBRUG: Danskere med spansk mobiltelefon betaler dyrt, når de ringer hjem. Spanske operatører hæver nemlig deres gebyrer, og det får betydning, når du ringer til udlandet.
Spanien er det eneste land, som i øjeblikket har lagt et ekstra-gebyr på opkald. Prisstigningen rammer frem for alt abonnenter, der ikke har 'Tarifa plana' - det vil sige en fast månedlig pris for opkald. Men der er stadig en vej udenom.
Kan måske også interessere dig
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Spansk beskæftigelsesbombe: Arbejdsløsheden i bund før historisk sommer-boom
Laveste maj-ledighed siden 2007 og 800.000 sommerjob på vej.
Endnu en god grund til at besøge Guggenheim og Bilbao
Tarsila do Amaral og den brasilianske modernitet rykker ind i Guggenheim. Bilbao: Baskerens kulturelle og industrielle perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








