Spansk net koster kassen
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 11/09/2017 - 01:00
Teknologi & Videnskab | AMIGOS
TEKNOLOGI: Synes du også, det er i den halvdyre ende at kommunikere i Spanien, er du ikke helt gal på den. Sammenlignet med resten af EU er net og telefoni drøndyrt i Spanien.
Undersøgelse viser, at vi betaler op til en fjerdedel mere for internet og mobiltelefoni i Spanien end resten af indbyggerne i EU.
Vi er simpelthen for trofaste.
Kan måske også interessere dig
En ″blåbær-chip″ i kraniet: Kan teknologi kurere depression?
Det er der nu meget, der tyder på at være virkelighed.
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Nytår i tyrens rige: 12 druer, guld, undertøj, kufferter og ét ønske
Et væld af traditioner, overtro og masser af godt humør.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








