Spanien mangler folk
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 16/01/2020 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Fald i indbyggertal er skidt for økonomien, for hvem skal betale for de unge, når de bliver gamle? Måske skal flere indvandrere redde situationen?
Hvem skal forsørge unge spaniere, når de bliver gamle?
Spørgsmålet er yderst presserende, eftersom en nedgang i indbyggertallet rammer den økonomiske vækst i Spanien og dermed også sikring af de offentlige ydelser på sigt.
Kan måske også interessere dig
Isoleret i Kongressen: Både oppositionen og Junts kræver Sánchez’ afgang
Sánchez forsvarede regeringen i dramatisk debat i Kongressen
Lejerne varsler hedt forår – kræver nyt dekret
Varsling om en ″forårsoffensiv″ af mobiliseringer over hele landet for at tvinge regeringen til at handle hurtigt.
Løsninger til os, der bøvler med at holde liv i blomsterne
Fif til fem planter, der trives i fuld sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








