Spanien evakuerede i hemmelighed i juli
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 30/08/2021 - 07:00
Krimi og katastrofe Samfund og Politik | AMIGOS
KATASTROFE: I midten af juli, da Afghanistan endnu ikke var på forsiderne i aviserne verden over, blev den spanske regering alarmeret.
Efter 20 år havde de amerikanske tropper netop forladt militærbasen i Bagram, en af de største i landet, som ligger kun 70 kilometer fra hovedstaden Kabul.
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Spanien aktiverer nødplan for sommervarmen
Sundhedsministeriet slår alarm: Ekstrem varme i Spanien er nu en trussel mod den offentlige sikkerhed.
Tag med til Europas længste sejlbare underjordiske flod
VIDEO: På eventyr i jordens indre, men du får også hilsner fra skoeventyr, borgerkrig, middelalder og meget mere.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








