Spanien evakuerede i hemmelighed i juli
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 30/08/2021 - 07:00
Krimi og katastrofe Samfund og Politik | AMIGOS
KATASTROFE: I midten af juli, da Afghanistan endnu ikke var på forsiderne i aviserne verden over, blev den spanske regering alarmeret.
Efter 20 år havde de amerikanske tropper netop forladt militærbasen i Bagram, en af de største i landet, som ligger kun 70 kilometer fra hovedstaden Kabul.
Kan måske også interessere dig
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Hvad betyder PP og Vox’ mulige kommende parløb for din hverdag?
Magtskifte i Andalusien: PP mister absolut flertal og tvinges sandsynligvis i armene på et styrket Vox.
I sporet på pilgrimme med historie og skøn natur
Lille by i Navarra med utroligt meget på hjerte.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








