Smittetallene er nu stigende både i Spanien og Danmark
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 26/09/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
Tallene taler: stigende tendenser i både Spanien og Danmark.
Forventningerne om at tallene ville stige efter sommerens sociale samvær og efterårets komme viser sig nu i tallene. Indlagte falder dog fortsat.
Kan måske også interessere dig
″Jeg bliver siddende til 2027 og længere endnu″
Kampklar Sánchez slår dagsordenen fast efter interne svipsere.
Fed og halvhård tur til antennerne
Tag med til toppen af Benalmádena.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








