Smilene tilbage på gadeplan
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 25/06/2021 - 09:53
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra i morgen kan du igen smile til folk på din vej. Når du kan sikre halvanden meter til andre, behøver du nemlig ikke længere maske udendørs.
Kort efter frokost i går præsenterede sundhedsminister Carolina Darias de nye direktiver for udendørs maskekrav, der blev godkendt af Ministerrådet torsdag.
- Nu vender smilene tilbage til vores gader, sagde Carolina Darias på pressekonferencen.
Kan måske også interessere dig
Dyster prognose: Verden står over for sin mest alvorlige energikrise nogensinde
EU'-kommissær for energi og boliger, danske Dan Jørgensen, har fra Bruxelles udsendt en historisk advarsel.
Solsikkens land inviterer til efterårsflor
Spanien farves lige nu gul af solsikkeblomster.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








