Smed de så maskerne?
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 10/02/2022 - 09:46
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra i dag er det ikke længere obligatorisk at bære maske udendørs, men billederne taler for sig selv. Og hvad med skolebørnene?
Redaktionen måtte jo følge op på, hvad det ophævede maskeforbud betyder i praksis. Så vi delte os mellem Las Lagunas, Mijas, og strandpromenaden i Fuengirola.
Kan måske også interessere dig
Formentera - en helt anden mentalitet
Den lille perle i Middelhavet har formået at bevare sin vilde og bohemeagtige sjæl.
Smuk vandretur med (uplanlagt) høj puls
Fif til fed oplevelse på en af de mindre kendte Kanarieøer.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








