Slut med roaming-afgifter i 2017
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 25/06/2015 - 09:43
Penge & Forbrug | AMIGOS
EU gør et nyt forsøg på at afskaffe roaming-gebyrer på mobilopkald fra udlandet. Forbrugerforening kalder det absurd.
- Fra andet kvartal 2017 vil roaming-gebyrer i EU med stor sandsynlighed være væk, lød det fra kommissær for EU's Digitale Økonomiudvalg, Günther Oettinger, på et møde mandag.
Udmeldingen kommer i kølvandet på, at man måtte droppe planerne om at indføre et stop for roaming-afgifter allerede fra i år. Forbrugerforening synes, det er latterligt, at man beskytter teleselskaber og lader forbrugerne betale prisen. Igen.
Kan måske også interessere dig
Kærlighed, sangria og hårde kontanter: Derfor skal du tale om penge, før du gifter dig med en spanier
Uanset om du forelsker dig i den flotte receptionist eller smukke kvinde, så undgå det finansielle kulturchok før dit spanske drømmebryllup
Ikke helt så værst endda - Holder offentligheden i ånde - Næsten et døgn i luften
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Udfordringer og aktiviteter i påsken med børn og unge
Vi kommer vidt omkring i Spanien - både for vovehalse og livsnydere...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








