Slut med covidpas i Andalusien
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 14/02/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra tirsdag udløber kravet om at skulle vise covid-pas visse steder, og det ville kræve intet mindre end et mirakel, hvis myndighederne skulle kun nå at forlænge det. Regionen følger dermed de fleste andre spanske regioner.
Andalusien dropper efter al sandsynlighed kravet om det obligatoriske covid-pas i nattelivet, på barer, restauranter og sundhedscentre.
Kan måske også interessere dig
Spanien forbliver den store vækstmotor i EU trods globale udfordringer
Bruxelles bekræfter, spår om solid spansk vækst, men advarer om inflationen.
Få en fed oplevelse på falderebet: Tag med til lanterne-festival
Orientalsk magi på Costa del Sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








