Slut med covidpas i Andalusien
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 14/02/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra tirsdag udløber kravet om at skulle vise covid-pas visse steder, og det ville kræve intet mindre end et mirakel, hvis myndighederne skulle kun nå at forlænge det. Regionen følger dermed de fleste andre spanske regioner.
Andalusien dropper efter al sandsynlighed kravet om det obligatoriske covid-pas i nattelivet, på barer, restauranter og sundhedscentre.
Kan måske også interessere dig
Et uventet bofællesskab: Boligkrisen driver spanske unge ind i klostrene
Fra bolignød til klosterfred: Det nye ″coliving″ for spanske unge.
Vil du med en tur til månen?
Imponerende ørkenlandskab 70 kilometer fra Pyrenæerne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








