Skattevæsenet straffer dem, der har tomme boliger
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 17/07/2025 - 06:20
Bolig | AMIGOS
De mange nedrullede persienner afslører tydeligt de tomme boliger.
Skattevæsenet oplyser, at der er 4,8 millioner ubeboede ejendomme, hvoraf 90 procent står tomme hele året.
Udlejere beskattes kun med 30 procent af lejeindtægterne efter fradrag
Kan måske også interessere dig
Boligmarkedet bremser op: Prischok og materialemangel rammer salget
Især nybyggeriet er hårdt ramt i starten af 2026
Flygtede unge vender hjem: 2008-krisens udvandrere søger mod Spanien igen
María er blandt de udvandrede spaniere, der forlader storbyer som New York og London.
Vil du med en tur til månen?
Imponerende ørkenlandskab 70 kilometer fra Pyrenæerne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








