Skandale ved de spanske tankstationer
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 25/03/2026 - 06:43
Penge & Forbrug | AMIGOS
Hver fjerde tankstation snyder med momsnedsættelsen.
Mens den spanske regering forsøger at lette presset på borgernes pengepunge med en markant nedsættelse af momsen på brændstof, afslører en ny undersøgelse fra forbrugerorganisationen FACUA, at mange tankstationer i stedet har udnyttet situationen til at øge deres egen profit.
Det drejer om flere end 2.000 tankstationer ...
Kan måske også interessere dig
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Historisk genåbning: Zaragoza-Canfranc-jernbanen genindviet efter omfattende modernisering
VIDEO: Krigsrute er efter 50 år forvandlet til grøn transport i vildt skønne omgivelser.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








