Sikke et spild
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 25/06/2020 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
FORBRUG: Danskere har verdensrekord i skrald, og laver næsten dobbelt så meget som spanierne.
Vi danskere er rigtigt stolte af vores miljørigtighed og sorterer affald i et stigende antal bøtter, men måske er vi ikke helt så fine i kanten alligevel.
Vi er nemlig uden sammenligning dem, der smider mest skrald ud. Og spanierne kommer end ikke op på siden af os...
Kan måske også interessere dig
Iran-konflikten udløser børsschok i Madrid
40 milliarder euro barberet af fondsbørsen i Madrid - men hvorfor og hvem taber?
Spaniens-danskerens bedste ven
For hvem af os er flyforbindelserne ikke en livsnerve?
Se rødt på mange forskellige måder
Nu er der sæson for tomater, og det betyder, at der er masser af sorter at vælge imellem, men hvad passer til hvad.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








