Sánchez ringer til Trump for at lykønske ham med resultatet af valget
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 13/11/2024 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
Premierministeren forsikrer også, at USA og Europa skal fortsætte med at styrke det transatlantiske forhold.
Premierminister Pedro Sánchez ringede i går til sin amerikanske kollega og nylige vinder af det amerikanske valg, Donald Trump, for at lykønske ham med de opnåede resultater.
I et tweet offentliggjort på X sagde den spanske regeringschef, “at Spanien og USA er partnere, venner og strategiske allierede, som opretholder tætte bilaterale relationer”.
Kan måske også interessere dig
Spanierne råber vagt i gevær: Misinformation er en direkte trussel mod demokratiet
Digitale løgne og manipulerede sandheder er ikke længere bare et irritationsmoment i hverdagen.
“Der skal nok være nogen, der vil tage sig af dig”
Sommerens mørke bagside: Tusindvis af hunde efterlades i vejkanten.
Rejseforslag Altea-Córdoba-Toledo-Altea
Dette rejseforslag er ét af eksemplerne på, hvad vores Amigos kan anmode redaktionen om at hjælpe med.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








