Registrerer ikke-vaccinerede
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 30/12/2020 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Alle får tilbudt en gratis Covid-vaccine, og de der nægter, kommer til at figurere i et centralt register.
Spanien vil oprette et register over mennesker, der nægter at blive vaccineret mod coronavirus, og det register skal deles med andre EU-nationer, siger sundhedsministeren Salvador Illa.
Kan måske også interessere dig
Dyster prognose: Verden står over for sin mest alvorlige energikrise nogensinde
EU'-kommissær for energi og boliger, danske Dan Jørgensen, har fra Bruxelles udsendt en historisk advarsel.
Se vandfaldet, hvor 'jorden' eksploderer
VIDEO: Verdens-flodens superflotte udspring.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








