Registrerer ikke-vaccinerede
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 30/12/2020 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Alle får tilbudt en gratis Covid-vaccine, og de der nægter, kommer til at figurere i et centralt register.
Spanien vil oprette et register over mennesker, der nægter at blive vaccineret mod coronavirus, og det register skal deles med andre EU-nationer, siger sundhedsministeren Salvador Illa.
Kan måske også interessere dig
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








