Regeringen vil begrænse el-selskabers fortjeneste
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 30/03/2022 - 07:18
Penge & Forbrug | AMIGOS
POLITIK & FORBRUG: Elselskaber, der ikke bruger gas til fremstilling af el, misbruger gasprisen til uberettigede fortjenester.
Ministeren for økologisk omstilling, Teresa Ribera, forklarede tiltaget, som er indeholdt i det dekretet, der blev godkendt tirsdag af ministerrådet.
Kan måske også interessere dig
Dyster prognose: Verden står over for sin mest alvorlige energikrise nogensinde
EU'-kommissær for energi og boliger, danske Dan Jørgensen, har fra Bruxelles udsendt en historisk advarsel.
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
Jul for fuld skrue - også i sparetider
VIDEO: Julelys i Spanien er en verden for sig, og selvom der er energikise og sparekrav, skal der stadig julehygges.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








