Regeringen truer olieselskaberne med en tillægsafgift
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 10/06/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Benzinprisen overstiger for første gang 2 euro - men kan den retfærdiggøres?
Finansminister María Jesús Montero åbnede torsdag døren for at pålægge el- og olieselskaberne en tillægsafgift, hvis det viser sig, at de har uberettigede overskud.
Kan måske også interessere dig
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Ak, du kære gamle peseta: 25 år siden den sidste mønt blev slået ...
Mønten der forsvandt, men aldrig blev glemt: Millioner ligger stadig gemt i skufferne
Øde ø-hop til mere ukendte, spanske perler
Inden du smider penge efter dyre flybilletter til Caribien, så tjek, hvad vi har her i Spanien. Måske bliver du overrasket...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








