Regeringen truer olieselskaberne med en tillægsafgift
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 10/06/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Benzinprisen overstiger for første gang 2 euro - men kan den retfærdiggøres?
Finansminister María Jesús Montero åbnede torsdag døren for at pålægge el- og olieselskaberne en tillægsafgift, hvis det viser sig, at de har uberettigede overskud.
Kan måske også interessere dig
Spanien forbliver den store vækstmotor i EU trods globale udfordringer
Bruxelles bekræfter, spår om solid spansk vækst, men advarer om inflationen.
″De fleste mennesker har jo heldigvis et rigtigt liv at leve″
Ordene kom fra Niels Thulesen Dahl under torsdagens News & Co.
Bureaukrati forhindrer Madrids mindste og mest affolkede landsby i at vokse
Til gengæld måske én af de mest naturskønne med blot 40 indbyggere.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








