Regeringen truer olieselskaberne med en tillægsafgift
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 10/06/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Benzinprisen overstiger for første gang 2 euro - men kan den retfærdiggøres?
Finansminister María Jesús Montero åbnede torsdag døren for at pålægge el- og olieselskaberne en tillægsafgift, hvis det viser sig, at de har uberettigede overskud.
Kan måske også interessere dig
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Det betyder det nye emballagedekret for dig
Implementeringen af emballagedekretet medfører grøn revolution i indkøbsvognene.
Jul for fuld skrue - også i sparetider
VIDEO: Julelys i Spanien er en verden for sig, og selvom der er energikise og sparekrav, skal der stadig julehygges.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








