Regeringen øger besparelserne for forbrugerne til 10 milliarder euro ved at sænke afgifterne på energi
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/09/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Ministerrådet godkendte tirsdag en nedsættelse af momsen på gas fra 21 til 5 procent.
Beslutningen kommer to uger efter, den blev annonceret af premierminister Pedro Sánchez i Senatet, og sker i overensstemmelse med PP's krav.
Kan måske også interessere dig
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Skjult perle i hjertet af Castilla-La Mancha
Denne charmerende by tilbyder en unik blanding af historie, natur og gastronomi.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








