Regeringen øger besparelserne for forbrugerne til 10 milliarder euro ved at sænke afgifterne på energi
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/09/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Ministerrådet godkendte tirsdag en nedsættelse af momsen på gas fra 21 til 5 procent.
Beslutningen kommer to uger efter, den blev annonceret af premierminister Pedro Sánchez i Senatet, og sker i overensstemmelse med PP's krav.
Kan måske også interessere dig
EU-Kommissionen kræver den spanske statsregulerede elpris afskaffet
Det betyder det for dig.
Isoleret i Kongressen: Både oppositionen og Junts kræver Sánchez’ afgang
Sánchez forsvarede regeringen i dramatisk debat i Kongressen
Ávila – en guide til store oplevelser
Den smukke middelalderby, omgivet af imponerende bymure, er en perle med en rig katolsk arv og charmerende gader.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








