Regeringen øger besparelserne for forbrugerne til 10 milliarder euro ved at sænke afgifterne på energi
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/09/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Ministerrådet godkendte tirsdag en nedsættelse af momsen på gas fra 21 til 5 procent.
Beslutningen kommer to uger efter, den blev annonceret af premierminister Pedro Sánchez i Senatet, og sker i overensstemmelse med PP's krav.
Kan måske også interessere dig
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Baby-boom blandt truede arter - Trampet ihjel af elefanter - Pedro Sánchez fordømmer attentatforsøg
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Oplev foråret i Nordspanien
″Jeg elsker forårets milde klima med lysere dage, grønne landskaber og den der helt særlige ro, som jeg kun finder i Nordspanien″.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








