Amigos-versionen af Spanien i Dag er fri for Google-annoncer

Regeringen øger besparelserne for forbrugerne til 10 milliarder euro ved at sænke afgifterne på energi

Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 22/09/2022 - 07:00

Penge & Forbrug | AMIGOS

Ministerrådet godkendte tirsdag en nedsættelse af momsen på gas fra 21 til 5 procent. 

Beslutningen kommer to uger efter, den blev annonceret af premierminister Pedro Sánchez i Senatet, og sker i overensstemmelse med PP's krav. 

Kan måske også interessere dig
  • Oplev foråret i Nordspanien
    ″Jeg elsker forårets milde klima med lysere dage, grønne landskaber og den der helt særlige ro, som jeg kun finder i Nordspanien″.

Kommentarer

Som Amigos kan du her skrive en kommentar til artiklen - eller stille spørgsmål

Gratis i din indbakke hver dag!

Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.