Regeringen fremhæver den enestående indsats for at genetablere strømmen efter nedbruddet
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 01/05/2025 - 07:00
Katastrofe | AMIGOS
Regeringens modstandere har krævet Beatriz Corredors hoved - chef for Red Eléctrica Española - på et fad.
Kommentar sidst i artiklen : Godt gået Spanien!
Som det skete under DANA-katastrofen for et halvt år siden, er nedbruddet af strømmen i Spanien nu blevet ændret til en politisk slagmark.
Regeringen kræver tusinder og atter tusinder af data fra elforsyningsselskaberne om situationen før, under og efter nedbruddet.
Kan måske også interessere dig
Vi opdagede ikke selv strømafbrydelsen på redaktionen!
I dag er det ét år siden, at Spanien blev bragt på den anden ende af “El Apagón.”
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
Oplev Sagrada Familia i Barcelona på den bedste måde
Carmen og Jesús tager dig i hånden og deler deres egen gode oplevelse for nylig med dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








