Protesterer mod flere atomubåde ved Gibraltar
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 18/04/2022 - 09:08
Katastrofe | AMIGOS
MILJØ: Naturbeskyttelsesgruppe fordømmer ankomsten af endnu en atomubåd til flådebasen i Gibraltar.
Protesten kommer i kølvandet på ankomsten af en amerikansk atomubåd i onsdags.
Kan måske også interessere dig
Vi opdagede ikke selv strømafbrydelsen på redaktionen!
I dag er det ét år siden, at Spanien blev bragt på den anden ende af “El Apagón.”
Ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Fed og halvhård tur til antennerne
Tag med til toppen af Benalmádena.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








