Protesterer mod flere atomubåde ved Gibraltar
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 18/04/2022 - 09:08
Katastrofe | AMIGOS
MILJØ: Naturbeskyttelsesgruppe fordømmer ankomsten af endnu en atomubåd til flådebasen i Gibraltar.
Protesten kommer i kølvandet på ankomsten af en amerikansk atomubåd i onsdags.
Kan måske også interessere dig
Vi opdagede ikke selv strømafbrydelsen på redaktionen!
I dag er det ét år siden, at Spanien blev bragt på den anden ende af “El Apagón.”
Pas på camouflerede fjæsinger på stranden - Lønhop til Inditex-toppen - Omvendt hårvask er bare sagen
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Lær Spain-is-More nærmere at kende
Samarbejdet mellem Spanien i Dag og Spain-is-More er ikke nyt men udvidet.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








