På med maskerne igen!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 13/01/2023 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
WHO råder nu Europa til at bære ansigtsmasker indendørs og i offentlige transportmidler.
Verdenssundhedsorganisationens (WHO's) regionale direktør i Europa, Hans Henri P. Kluge, har anbefalet, at de europæiske borgere - set i lyset af bølgen af corona infektioner i Kina - bærer masker indendørs og i offentlige transportmidler.
Kan måske også interessere dig
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Spanien Rundt med Kate & Peter (14)
Velkommen til 14. del af Spanien Rundt, hvor vi følger Kate og Peter Quist fra Castelo Rodrigo´s Castle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








