På med maskerne igen!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 13/01/2023 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
WHO råder nu Europa til at bære ansigtsmasker indendørs og i offentlige transportmidler.
Verdenssundhedsorganisationens (WHO's) regionale direktør i Europa, Hans Henri P. Kluge, har anbefalet, at de europæiske borgere - set i lyset af bølgen af corona infektioner i Kina - bærer masker indendørs og i offentlige transportmidler.
Kan måske også interessere dig
Droneflyvning over ″Den Gyldne By″ - Livsfarlige mobilopladere - Upopulær hund afslører narko plantage
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Bjergby med dybe rødder i Córdobas nordlige bjerge
Den oversete perle i Los Pedroches.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








