Nyt sygehus i Málaga
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 02/12/2019 - 07:00
Sundhed & sygdom | AMIGOS
SUNDHED & POLITIK: Indbyggere og turister i Málaga får det endelig lidt lettere, når de skal på sygehus.
Efter mange års mangel og stilstand er der endelig en løsning i sigte på manglende sengepladser og lange ventetider i Málaga:
Junta de Andalucía har taget et skridt i den rigtige retning for opførelse af det tredje offentlige hospital i Malaga Kommune, efter de fire herrer herover skrev under på en aftale forleden.
Det er Elías Bendodo, Francisco Salado, Jesús Aguirre og borgmester i Málaga Francisco de la Torre.
Kan måske også interessere dig
Medicinsk milepæl i Spanien: De første patienter behandlet for ”sommerfuglehud” med genterapi
Læs om et af de største medicinske gennembrud i nyere tid for patienter med sjældne sygdomme i Spanien.
Historisk revolution i Real Madrid: Florentino Pérez vil sælge ud af klubben
Eksperter advarer mod at ændre Real Madrids DNA efter søndagens valg.
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








