Godt nyt fra kyststien
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 03/02/2020 - 07:00
Turisme | AMIGOS
OPLEVELSE: Frem med traveskoene! Det er blevet populært at vandre, og det er noget, de fleste kommuner nu tager alvorligt.
Det er populært at komme ud i den spanske natur og opleve de smukke kyster, og der findes i stigende grad stier, hvor vandreentusiater kan nyde en god udflugt.
Kan måske også interessere dig
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
Da Iberia gav paven grå hår, og kong Felipe måtte redde dagen
Pave Leo gik standsmæssigt ombord på Iberia-flyet, men måtte dog hurtigt gå ned igen ...
På tur i de brændte skovområder i Mijas’ bjerge
Dystert, men på sin måde også både smukt og livsbekræftende.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








