Nye “fiskere” på banen
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 20/04/2022 - 07:00
Krimi | AMIGOS
KRIMI: Nu er myndighederne igen ude at advare om cyberkriminelle, der benytter metoden 'phishing' og er “klædt ud” som færdselsmyndighederne.
Kriminelle er altid i gang med nye måder, hvorpå de kan fiske penge ud af godtroende borgere.
Nu advarer myndighederne om et nyt phishing-trick.
Kan måske også interessere dig
Dom i sagen om ″Rædslernes hus″ i Oviedo
To år og ti måneders fængsel til forældrene.
DGT skærper kontrollen: Det betyder de nye regler for seniorbilister i Spanien
Her er de tre afgørende ændringer, som du bør kende. Specielt, hvis du er over 70 år.
Formentera - en helt anden mentalitet
Den lille perle i Middelhavet har formået at bevare sin vilde og bohemeagtige sjæl.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








