Nye “fiskere” på banen
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 20/04/2022 - 07:00
Krimi | AMIGOS
KRIMI: Nu er myndighederne igen ude at advare om cyberkriminelle, der benytter metoden 'phishing' og er “klædt ud” som færdselsmyndighederne.
Kriminelle er altid i gang med nye måder, hvorpå de kan fiske penge ud af godtroende borgere.
Nu advarer myndighederne om et nyt phishing-trick.
Kan måske også interessere dig
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Regeringens dekret om beskyttelse af lejere faldt i Kongressen
166 stemte for og 177 imod. Junts gjorde forskellen.
Caminito del Rey har vokseværk på den adrenalin-agtige måde
Landets længste hængebro åbner til november.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








