Ny, smuk sti
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 19/06/2020 - 10:32
Turisme | AMIGOS
VIDEO: Natur-elskere med kløe i vandrestøvlerne kan nu tilføje endnu en perle på ønskelisten i Málaga, der blev indviet onsdag.
Provinsrådet i Málaga har skudt 100.000 efter en ny natursti, der forbinder Canillas de Albaida og Árchez og de to kommuner bliver dermed også en del af Gran Senda de Málaga.
Kan måske også interessere dig
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Dejlig duft til tæerne - Stjernekok mistede lysten til at spise - Kina først igen
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Blomstrende mandeltræer i Valencia er et fantastisk syn
Oplev en sand eventyrverden.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








