Nogle må da have røde ører
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 26/06/2025 - 06:39
Kommentar | AMIGOS
Succes for NATO-topmødet, hvor alle stemte for 5 procent-forhøjelsen
Men så var der lige den slemme dreng i klassen, der stemte for og alligevel ikke …
Kan måske også interessere dig
″I en blanding af moralsk forargelse og personlig forurettelse″
Som opfølgning på vores debat om tilgivelse har vi fået tilladelse til at trykke Torkild Baks prædiken, der blev holdt i går i Margrethekirken.
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Tag med til maurisk/kristen fest - der kommer virkelig gang i den!
VIDEO: Spændende program med underholdning for alle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








