Med Helle og Svend i bil til Spanien
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 05/10/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & REJSER: Da Tyskland indførte karantænekrav ved ankomst fra Region København, satte Helle og Svend kursen mod Spanien.
Spanien i Dag har modtaget denne beretning, der er skrevet af Helle Andersen. Beretningen er aktuel i en situation, hvor flere i år måske vælger at tage bilturen i stedet for at flyve.
.jpg)
Kan måske også interessere dig
Turisterne strømmer til Spanien og bruger flere penge end nogensinde
Rekordstart på 2026, der kan ende med at sætte historisk rekord.
Klar i sofaen - Euforie i Málaga - ″Meget mere end musik″
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Tag med til (nogle af) Mallorcas smukkeste byer
En sand perlerække af smukke landsbyer. Tag med!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








