Mangler I vand? Det er jeres egen skyld!
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 04/05/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
Regeringen sender “vand-aben” videre.
Regeringen peger fingre ad de selvstyrende regioner for at sove i timen i forhold til kampen mod tørken.
Kan måske også interessere dig
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Derfor ryster de små hunde - Mercadona med nyt ”T9”-koncept - Turistfamilie bestjålet ved højlys dag
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Rejseforslag Altea-Córdoba-Toledo-Altea
Dette rejseforslag er ét af eksemplerne på, hvad vores Amigos kan anmode redaktionen om at hjælpe med.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








