Loven om bæredygtig mobilitet er blevet vedtaget
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 10/10/2025 - 06:41
Miljø Fly & trafik Samfund og Politik | AMIGOS
Bompenge i byer, cykelparkering, arbejdsrejser, bus-for-tog forbindelser eller BlaBlaCar: En meget omfattende sag - også at læse!
Loven om bæredygtig mobilitet (transport) fik regeringen vedtaget onsdag efter to parlamentariske behandlinger i hver deres valgperiode og adskillige stop. Den har til formål at fremme en forandring i den måde, mennesker og varer bevæger sig på, på en mere bæredygtig måde for at bidrage til at reducere drivhusgasemissioner fra transportsektoren, som står for en fjerdedel af alle emissioner i EU.
Kan måske også interessere dig
Flygtninge er ikke kun en udgift, de beriger samfundet
Røde Kors afliver myter: Flygtninge tilfører Spanien social og økonomisk værdi.
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Årets mest magiske og vilde julebelysninger
Meget kan man sige, men spanierne gør aldrig noget halvt!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








